יום שלישי, 5 בינואר 2016

טיפולים פוסט אקנה - כל החידושים בתחום

טיפולים פוסט אקנה מתמקדים במגוון השינויים שחלים בעור. הנה החידושים העיקריים מחולקים לפי קטגוריות של יופי, אסתטיקה וטיפוח:

א. טיפול בסימנים אדומים - אחד החידושים המעניינים בתחום הקוסמטיקה מאפשר טיפול בסימנים אדומים שנשארים על עור הפנים לאחר אקנה. בניגוד לכתמי עור שבהם ניתן לטפל בעזרת חומרים מקלפים וחומרים מדכאי ייצור מלנין, כאן מדובר על טיפול שמתמקד בשרידי הדלקת. במידה והעור מחוטט ויש בו שקעים, חומרים ממשפחת המקלפים יועילו כדי לשפר את המרקם.

ב. מניעת כתמים בעור כהה - גם כתמים המופיעים על גבי עור כהה יכולים להיות סימפטום של פוסט אקנה. בתום האקנה נכון היום לשלב תכשיר המכיל חומרים ממשפחת מדכאי המלנין, עם או בלי שילוב מקלפים. היתרון של החידושים בתחום הוא שמדובר על טיפול לא מגרה ויעיל גם במצבים רגישים ומודלקים.
טיפול פנים


ג. מזותרפיה - זהו טיפול מועיל בשיפור חטטים וצלקות שנשארים על העור לאחר הסרת אקנה. הרולר הוא מכשיר מחטים חשמלי שמאפשר הרס של שכבות העור המכילות את החטטים, הרס של הקולגן המאפיין את הצלקת ובנייה תחתיו של קולגן תקין. בכתמי עור מומלץ להשתמש בשיטה הזו כשבועיים לפני הטיפול באקנה וכן בשבוע שאחריו.


איזה טיפולים פוסט אקנה ניתן להשיג במכוני טיפוח?


מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה והטיפוח לפני שבוחרים טיפולים פוסט אקנה. בצורה כזו ניתן להתאים את אופי הטיפול לא רק לסוג הצלקות, אלא גם להיסטוריה הרפואית ולאופי ההתמודדות עם האקנה. פילינג קוסמטי לדוגמא עשוי לשפר חטטים קלים ואפשר גם להצטייד בחומצות אלפא לשימוש יום יומי. בחטטים עמוקים ההמלצה כיום היא לשלב רטינואידים ולקחת בחשבון שככל שהצלקת טרייה יותר, כך התוצאה תהיה יותר טובה.


לאחר שהאקנה חולף עשויים להישאר על העור שומנים כלואים, קומודונים ונטייה להפרשת יתר של שומן. אין סיבה להיבהל מתופעות מן הסוג הזה וחשוב לטפל בהן בצורה ממוקדת. יש היום מגוון רחב של פתרונות קוסמטיים חדשים, שמקלים על הטיפול בפוסט אקנה ואף משפרים את מראה העור הקיים.

בהצלחה,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה