יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

השכרת ציוד קוסמטי

מכון קוסמטיקה המעוניין להשכיר ציוד עומד מול מספר דילמות. ההתלבטות הראשונה היא בין השכרה של ציוד איכותי במחיר גבוה, לבין ויתור והשכרת ציוד זול במחיר נמוך. חשוב להדגיש כי בכל הנוגע אל השכרת ציוד קוסמטי אין מקום לפשרות: ציוד קוסמטי הוא האמצעי הקריטי ביותר להצלחתו של מכון הקוסמטיקה.

ללא ציוד קוסמטי ברמה גבוהה לא ניתן לשרת את הלקוחות, לבלוט מול המתחרים או לעמוד בציפיות הרווחים. ציוד קוסמטי חייב להיות מוקפד ואיכותי, גם אם המשמעות היא השקעה ראשונית גבוהה יחסית.

דילמה שנייה לגבי השכרת ציוד קוסמטי קשורה אל בחירת החברה. ניתן למצוא מספר חברות הפועלות בתחום של השכרת ציוד, ולכל אחת מהן מאפיינים אחרים. מכון קוסמטיקה המעוניין להשכיר ציוד, וגם ליהנות ממנו לאורך זמן צריך לדעת למי לפנות. בעת בחירת ציוד המיוצר, מיובא או מושכר על ידי חברות אמינות יכול מכון הקוסמטיקה למנוע מעצמו נזקים רבים. כלומר, רצוי ואף ראוי לשכור ציוד מחברות אשר שומרות על תווי התקן הנדרשים ועל כן משכירות ציוד איכותי, משתלם ונוח.

סוגי מוצרים וטיפים להשכרת ציוד קוסמטי

יש מספר גדול של מוצרים אותם ניתן להשכיר על מנת לשפר את השירות של מכוני הקוסמטיקה:

-          מיטות טיפולים.
-          עגלות, שולחנות וכסאות טיפולים.
-          ציוד לקוסמטיקאיות – תדר גבוה, גלוונים, מכשירי RF, מחוללי חמצן וכדומה.
-          ציוד לטיפולי פנים וגוף.
-          מכשירים להסרת שיער.
-          מנורות לקוסמטיקה.
-          ציוד לבניית ציפורניים, מניקור או פדיקור.
-          מכשירי אדים חמים.
-          מכשירי עיסוי.
-          אביזרים נלווים.

ציוד קוסמטי מקצועי

הכללים להשכרת ציוד קוסמטי תקפים לגבי כל סוגי המוצרים ללא יוצא מן הכלל. במילים אחרות, בין אם מדובר על ציוד קוסמטי בסיסי או מתקדם, קיימים שלושה פרמטרים אשר יבטיחו השכרה מוצלחת:

א. אמינות החברה – חברה המשכירה ציוד קוסמטי צריכה לגלות אמינות מלאה כלפי הלקוח. עליה לעמוד בהתחייבויות, להציג רישיונות ואסמכתאות נדרשות ולשמור על אדיבות. ציוד של חברות אמינות עשוי להיות יקר יותר, אך הוא משתלם בטווח הקצר והארוך.

ב. עמידה בתקנים – ציוד קוסמטי חייב לעמוד בתקני הבטיחות הנדרשים. הבטיחות תקבע את העמידות של הציוד, את ההשפעה שלו על הלקוחות ואת ההתאמה שלו לשימושים השונים.

ג. מחיר – מכוני קוסמטיקה רבים משתמשים בציוד מושכר על חשבון ציוד קנוי. קל יותר לעבוד עם הציוד הזה, לשנע אותו בין סניפים או להרחיב, ולצמצם אותו על פי הביקוש. במילים אחרות, ציוד קוסמטי להשכרה צריך להיות מוצע במחיר סביר והוגן על מנת להשיג את מטרתו.

מומלץ לבצע השכרת ציוד קוסמטי בליווי אנשי מקצוע. אפשר להגיע אל פגישת ייעוץ עם חברות העוסקות בתחום, לקבל המלצות ולבדוק את האפשרויות השונות. אין לוותר על אמינות החברה המשכירה את הציוד, על עמידה בתווי התקן ועל מחיר המתאים לגובה התקציב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה